//
estás leyendo...
Comunicación

Obama 2012

El personal del departamento de comunciación del Presidente Obama será el encargado de la gestión de las cuentas de Facebook y Twitter, publicará actualizaciones todos los días, durante la campaña electoral desde Washington y  tendrá al presidente Obama con regularidad, en Twitter, los tweets del Presidente será firmado “-BO.”

Con estas palabras el departamento de comunicación de Barack Obma inicia su campaña electoral por la reelección, el presidente/candidato más mediático de la historia nos desvela que las redes sociales volverán a ser un eje fundamental en su campaña de comunicación para las próximas elecciones, como ya lo había sido en su anterior campaña.

Queda meridianamente claro que los encargados de twittear y comunicarse (conversar) con los electores serán los miembros del departamento de comunicación, debido a que Obama se debe primero a sus labores presidenciales (compromiso con la ciudadanía), pero,  incide que el Presidente twitteará esporádicamente y siempre bajo la firma -BO, lo que ya ha sucedido este fin de semana, aprovechando la celebración del día del padre en EEUU.

Tweet Barcka Obama

Sinceramene,  el cambio en esta cuenta denota su total implicación con la filosofía 2.0, transparencia y colaboración, lo que se traduce en CREDIBILIDAD.  ¿Por qué tiene que ser el mismo personaje el que escriba sus tweets? No sería la primera vez que un usuario, famoso o no, dice que está en un sitio y luego no está. Esta declaración aporta un “plus” de veracidad, al comunicar que el propio Obama firmará sus tweets, podremos identificar los “escritos de puño y letra“, generando, al mismo tiempo la expectativa y provocando la curiosidad de muchos de nosotros.

Hablamos de la eficacia  de la transparecia con la que el gabinete de comunicación ha decidido abordar la nueva campaña política, dando más credibilidad y coherencia a la comunicación, sin desvirtuar ni mensaje ni emisor.

Facebook de Barack Obama 2012

Acerca de scribaid

Comunicación y Redes Sociales. Social Media Galicia. Medios de comunicación social.

Comentarios

Un comentario en “Obama 2012

  1. Hai que felicitar aos organizadores do I Foro Unirede porque aos case 200 asistentes achegounos un bo feixe de avances no Social Media galego. O primeiro, que calquera empresa que queira despegar para o futuro debe proporcionar un achegamento EMOCIONAL ao consumidor, como moi ben explicou Fátima Martínez. Xa non vale con crear FanPages, senón que hai que tratar de xeito individual aos nosos usuarios. Falamos de valores, máis que de publicidade ou márketing. En fin, que o RSC das empresas, o compromiso coa sociedade, vai primar máis no futuro que en traballar a conciencia unha boa estratexia de negocio. A todos nos quedou moi claro que nisto das redes sociais, ‘Always Be Closing’, como remarcaba o xenial David Serantes, hai que Estar Sempre Vendendo, e iso non ten que significar que nos resulte moito máis caro, senón que hai que tirar de imaxinación para poñer en valor os nosos proxectos. Máis que nunca será importante a figura do emprendedor empresarial nas redes sociais. Así nos quedou claro co traballo de Juan José Romero a través de http://www.silosenovendo.com, un exemplo de autoxestión baseado no paraqué. Interesante tamén o debate aberto por José Luis del Campo, sobre a necesidade ou non de que as empresas conten coa figura do Community Manager. ¿Quen o pode facer mellor, un Community alleo aos intereses dun proxecto ou unha persoa vencellada á empresa e interesada nas redes sociais? É unha profesión de futuro ou unha nova burbulla? O que está claro, para min, dende logo, é que, como resaltou Juan José Romero, o Social Media é unha ferramenta, non un fin. O esencial son os contidos, e saber en que redes sociais debemos situalos para chegar ao noso público. Un exemplo diso: Rodeiramar2A, un hostal de Cangas que pode estar ao nivel de calquera gran hotel de cinco estrelas a nivel de difusión na arañeira. De feito, as redes sociais rebélansenos, en Galicia, como unha forma de visibilizar aquilo que non rexistran os medios tradicionais. De aí o caso de que a resistencia cultural do noso país se estea a cocer nas redes sociais, como ben o destacaron os participantes do obradoiro sobre industrias culturais: o crítico literario Ramón Nicolás, os escritores Ledicia Costas e Francisco Castro e a xestora cultural Tati Mancebo. En fin, concluíndo, que as redes sociais amplían as expectativas sobre o futuro da comunicación en Galicia, para que, como di Manuel Rivas, o noso país deixe de ser cada vez máis invisible. Unirede: unha experiencia moi recomendable e para repetir!!

    Publicado por rosomil | 17 octubre, 2011, 1:26 pm

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: